Just-turbodiesel Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1655109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 slutt å ring hvis dere ikke skal komma å se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enten kom å se eller ikke ring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du har nesten et luksusprpblem der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 slutt å ring hvis dere ikke skal komma å se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!enten kom å se eller ikke ring! ??? Er vel normalt og ringe i forkant av en eventuell titt/prøving vel.. Bilen frister vel ikke folket etter en samtale med deg da.. Om det er måten du fører samtalen med andre på, eller om det er noe info om bilen som er årsaken til at folk ikke gidder og titte på den etter en samtale vet ikke jeg... Om jeg vurderte denne bilen før, så gjør jeg det ikke nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg