TYren Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Går det å installere en original BMW cd spiller/radio i min 99 mod 320d E46 hvor det står en original kasettspiller/radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja det vill jeg tru, ring bmw å hør om du trenger noe overgang eller omprog på spilleren for at den skal funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Går det å installere en original BMW cd spiller/radio i min 99 mod 320d E46 hvor det står en original kasettspiller/radio Jeg bytta fra Business kasettspiller til Business CD-spiller i en tilsvarende bil. Krevde ingen omprogrammering i det hele tatt, plug&play med andre ord. Når det er sagt så skal det visstnok eksistere noen ulike versjoner av disse CD-spillerne. Noen av de nyere versjonene har en annen type antennekontakt enn de eldre utgavene. Det skal imidlertid finnes et adapter som løser dette problemet. Denne skal se omtrent slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TYren Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hvordan vite om det er en "Business" spiller??? Hva med tilkobling til multiratt?? Ellers mange takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 det står business på spillerene, slik som det står på den jeg skal selge..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61927 her finner du den du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå