JoCCe Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Lurer på om noen vet no særlig om denne bilen jeg fant på autodb. Mener å ha lest noe om den bilen at den var katta i sekken, mye rust å dårlig lakk? Var jo ikke ille pris igrunn til å være endel go deler på. Trenger nytt prosjekt nå som jeg er fotgjenger får en god stund uansett å går bilskade, lakk og karosseri. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1637813 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 husker det var en her inne som kjøpte denne og fant en del rust og drit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoffE30 Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 har også sett på denne bilen... får vel bare vente på en bedre sjangse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Har sett den på nært hold, kan vel si at bildene lyver litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Er den i veldi dårlig stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Nei det tør ikke jeg uttale meg om, men husker bare den så litt mer sliten ut enn bildene tilsier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 den ser jo ganske så strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jo, men biledene kan lyge, får mener å ha hørt no dritt om den bilen :S Så ville bare høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hei, JoCCe. La merke til gammelbilen din mens du hadde den. Rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Jeg blir så glad inne i meg når jeg ser selgeren skriver "En del rust sveising, men er du flink med sveise apperat så er dette gjort på no time.. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei, JoCCe. La merke til gammelbilen din mens du hadde den. Rå bil Hallo, sett bilen på ordentlig mener du? Ja, bra han ikke prøver å lure værtfall, får veit av det jeg har hørt den ikke er i tipp top stand. Men er muligens bra utgangspunkt til prosjekt, står jo noe deler som er kjekke å ha på den. Så kansje litt rustsveising i dørk, å opplakking utvendig så er den god. Men er litt langt å reise å se på/hente, siden jeg ikke har lov å kjøre bil lengre er jeg ikke intr i no bom tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Ja, har sett bilen live Mista lappen? Kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Åjja ja den tok politie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå