stanley Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Jeg kjøpte nye baklykter til min E39 av en venns venn. Når disse skulle monteres viste det seg at ting ikke passer overens. Slik ser orginal lyktenes "panel" ut fra innsiden Og slik ser de nye lyktene ut. Pluggen som sitter i bilen passer ikke overens med de lyktene jeg har kjøpt, finnes det en overgang eller har selger lurt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Syns det så ut som totalt feil form. Minner om lykter til E36. Har du bilde av lykteglasset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanley Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Lykteglasset er dønn likt. Fant en DIY på nettet hvor det ble borret to nye hull og han hadde en overgang. DIY´en Så jeg skal lete litt, og grave litt. Kommer tilbake med info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanley Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Vel...Feilen er funnet. Ser ut som jeg må ha en Adapterkabel Så da ordner det seg! Skal legge ut noen skrytebilder så snart alt er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanley Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Vel, har vært til sjøs et par uker, men har fått delene og monterte igår . En gammel og en ny begge nye på plass, gjør hele bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Oktober 21, 2007 Share Skrevet Oktober 21, 2007 blodpris for en adapterkabel som burde fulgt med lyktene! kjøpte lykter hos bsbildeler. der fulgte det med, og var bare å smekke rett på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanley Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2007 blodpris for en adapterkabel som burde fulgt med lyktene!kjøpte lykter hos bsbildeler. der fulgte det med, og var bare å smekke rett på Blodpris er nok rette ordet ja. Var noe forbannet på hele handelen så jeg ga f og bare kjøpte det jeg trengte. I opphisselsen glemte jeg selvsagt å bestille hvite sideblinkers . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå