M30Punk Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Hvor mye mer hk vil jeg kunne hente i 3,5l (m30b35) med porta topp å datasprut?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Datasprut og chip blir vel smør på flesk vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Datasprut og chip blir vel smør på flesk vel hvem liker vel ikke en skikkelig feit julegris på bordet da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Datasprut og chip blir vel smør på flesk vel Hehe..ja så sant,visste jo egentlig det. Fjerna det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 Skal du først gjøre et eget map på motoren ville jeg skifta til en litt sintere kam først, også få på et grenrør så vil jeg tro det blir en morsom sugemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 har hørt at du får rundt 280 hk av bare datasprut aner ikke hvor seriøst det var . han som fortalte har en tendens til og legge på litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 har hørt at du får rundt 280 hk av bare datasprut aner ikke hvor seriøst det var . han som fortalte har en tendens til og legge på litt Det er vel å tro litt på julenissen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 har hørt at du får rundt 280 hk av bare datasprut aner ikke hvor seriøst det var . han som fortalte har en tendens til og legge på litt Det er vel å tro litt på julenissen... Blitt fortalt nå at med grenrør,kam,porta topp å datasprut så rett i underkant av 280hk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2007 Share Skrevet Oktober 5, 2007 har hørt at du får rundt 280 hk av bare datasprut aner ikke hvor seriøst det var . han som fortalte har en tendens til og legge på litt Det er vel å tro litt på julenissen... Blitt fortalt nå at med grenrør,kam,porta topp å datasprut så rett i underkant av 280hk?? Tja, vanskelig å si. Er ikke lett å hente ut mye sugehk. jeg ville tippet på 250+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 har hørt at du får rundt 280 hk av bare datasprut aner ikke hvor seriøst det var . han som fortalte har en tendens til og legge på litt Det er vel å tro litt på julenissen... vil bare be deg legge merke til siste del av innlegget. har ikke snøring på sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2007 Share Skrevet Desember 21, 2007 han jeg kjøpe min motor av mente den var bremsa 277hk og 410nm.. m30b35 høvla topp, høykomp stempler, kvasskam, porta, større ventiler og grenrør... men orginal sprut (vet ikke om det blei brukt da) det føltgte med motorn da jeg kjøpte den.. men om det stemmer veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30Punk Skrevet Desember 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2007 han jeg kjøpe min motor av mente den var bremsa 277hk og 410nm..m30b35 høvla topp, høykomp stempler, kvasskam, porta, større ventiler og grenrør... men orginal sprut (vet ikke om det blei brukt da) det føltgte med motorn da jeg kjøpte den.. men om det stemmer veit jeg ikke Kan sikkert stemme det rundt 280 en plass..men er ikke aktuelt lengre,har kjøpt 745i motor som blir overhalt å +++ av en oslo sylinderservice-fyr...blir bra i e30'n tror jeg Men den m30b35 er til salgs så pm hvis innteresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå