conan Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Hei alle autofile gutter/jenter der ute i den intergalaxiske verden Som dere sikkert vet ( iallefall vet nå) så er det bilmesse på lillestrøm fra 7-11 november. Hva med og fylle termosen kjøpe kvikklunch og ta en aldri så liten utflukt dit på lørdag 10.11-07 i rein bimmers ånd Er det noen der inne i laptopen min her som kunne tenkt seg det? Vært morro om en liten delegasjon med BMW fantaster hadde møtt opp, kunne f,eks dratt dit samla og kommet et liten kø med bare bmw og dermed fått parkert samlet. Forslag?? Meninger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Joda fint noen fører men om du leser denne tråden tror jeg det kan bli vansklig? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=60718&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 Beklager men den tråden har jeg ikke fått med meg, men kan jo være et alternativ til de som ikke kan/vil reise kollektivt. Ellers ber jeg moderator slette tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Fint conan du viser intresse av prøve få til noe. Blir ofte en jungel av tråder her. Fint vi da kan hjelpe å samle noen tråder:-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå