336mik Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Ja nå begynner jeg nok å bli litt gammel,for nå har jeg kjøpt meg 525ix touring.Er vel litt sånn voksen bil egentlig det da Bilen har rullet 256",er passe grei i lakk(bortsett fra noe små rustblemmer i lakk),har ganske strøken interiør i skinn,og bærer preg av at den er litt tatt vare på. Forøvrig blir det vel en bil som dama bruker til og fra jobb om vinter`n,og jeg som kan leke litt med når hu ikke er på jobb Ellers virker det som en komfortabel bil å kjøre med,som sikkert vil bli brukt hvis vi skal på langtur(selv om den nok er litt dyr å kjøre med). Noen bilder:
mhane Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Flott konebil Hadde planer om dette selv, men syntes det ble for dyrt og jeg endte opp med en Mondeo 4x4 istedet. 525ix er vel kjent for å være litt tørst, men det er vel helt naturlig ettersom den er en 4wd. Får se om økonomien etterhvert tilater en ix her også. Gratulerer med ny bil da.
eriklepe Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 kjekk bil til vinteren dette! Tenkte strengt tatt på å kjøpe 525ix touring jeg også men fant ut at de 4 dagene vi har snø her så funker rwd fint...
TSL Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 knalle biler dette. frua har en lik med tomatkasse. så den er rimelig tørst. men skal bli en super familie bil når hun får in baksetet om en god mnd. kjempe behaglig og kjøre er den også.
EirikL Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 TSL, er du sikkerpå at det ikke er en banankasse i bilen din?
336mik Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Er vel egentlig jeg som har kjøpt bil,men siden maddamen er litt skeptisk til å kjøre om vinter`n,så kan hu få bruke den til jobb siden hu har 7-8 mil hver vei,og jeg har 5km.Tørst er den jo,men det koster å væra kar også. Foreløpig veldig fornøyd ihvertfall. Hørte også at de med tomatkasse var litt tørstere enn manuell kasse. Og det er vel en bra bil til å putte unger,bikkje og barnevogn i når den tid kommer(har allerede hund da).
TSL Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 TSL, er du sikkerpå at det ikke er en banankasse i bilen din? hehe ja da. og det er frus bil
Gunnar Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Ser ut som et fint vinterkjøretøy det der. De skulle hatt litt mer drift bak, og diffbrems, da hadde det vært optimalt til morokjøring. Blir den for tørst, får du bygge deg 525tdsx!
mhane Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Blir den for tørst, får du bygge deg 525tdsx! Det er min prosjektdrøm Men lurer litt på hvordan en ix egentlig ser ut under, i giroverføringen, om det er praktisk mulig (les:enkelt nok) å bygge om slik at den passer til en tds motor. Ved å chippe den, kn filter, effektanlegg osv vil det kanskje være mulig å komme opp i mot orginal effekt og det må da vel gå glatt igjennom hos Biltilsynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå