Gå til innhold

524td med skilt i kjørbar stand selges. hbo 5000 Solgt.


336mik
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min 82` 524 td.

Bilen har gåen topppakning,eller sprekt topp,så den går litt varm under kjøring,men kan kjøres hvis man kjører pent.

Den er EU ok til mars neste år(2008),men vil kreve altfor mye jobb å få i gjennom en sånn kontroll en gang til.

Bilen er rusten,og bærer preg av at den har gått ca 385"km.

Hvis diesel vrakpant går opp,så vil en hobby mekanikker kunne gjøre litt kroner på denne.

Veiva er sinnsykt populær for de som vil bygge seg turbo-bmw,og kan selges for 3-5000.Er vel kanskje også noen deler som girkasse,turbo og diesel pumpe som kan selges for noen tusenlapper.

Grunn til salg er at jeg har kjøpt meg ny bil,og allerede har garasjen full,så jeg har ikke mulighet til å skru på denne selv.

Er oppskrudd,og går ganske bra(bremset til 100.5KW).Har 3.5" enderør,og konfilter og har egentlig ganske grom lyd til diesel bil å være.

Selges selvsagt som den står.

Selges hbo 5000

DSC00052.jpg

DSC00053.jpg

DSC00054.jpg

DSC00055.jpg

DSC00056.jpg

DSC00057.jpg

DSC00058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke solgt nei.Har foreløpig bare lagt den ut for salg her på forumet.Jeg MÅ ikke selge bilen nå,men det er så kjett hvis den bare skal stå her å ta opp plass i vinter,og jeg har ikke tenkt til å bruke den mer,så det blir evt bare å skru den i fillebiter den dag jeg får tid/plass/lyst til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...