HungerForE30 Skrevet Oktober 6, 2007 Skrevet Oktober 6, 2007 Som topic sier, selges denne motoren. Stand og årstall ukjent men tipper den ligger på rundt 86-87 modell. Motoren har fordeleren i front. Ledningsnett følger med, dog uten hjerne. Girkasse 240 getrag, noe defekt (ulyder men alle girene funker) samt Zf kasse kan medfølge (defekt). skulle gjerne bygd om i bilen min selv, men som en fattig student må jeg prioritere noe annet:) BUD!!
HungerForE30 Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Hadde vel håpa på litt mer, men bud er notert. Det gis selvfølgelig garanti på motoren, funker den ikke får du tilbake pengene. Om den settes inn innen rimelig tid. (da jeg har noen regninger å betale) Motoren står forøvrig like ved gardermoen, men kan muligens fraktes til oslo omegn.
ehrnst Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 alle b25 har fordeler i front. den kom med motronic 1.1 fra starten av i 85. Sikker på det ikke er en getrag 260 kasse, eller er den ikke til motoren? Hva er minsteprisen din?
HungerForE30 Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 kassa hører egentlig ikke med til motoren???!!. men dette blir bare antakelser. fikk med kassa og motor da jeg kjøpte bilen, han som hadde bilen hadde planer om å sette i den motoren i bilen, -89 touring 320i. Bud er notert. tror egentlig ikke jeg vil selge for under 3000, da er det mer interressant å sette den i selv. Men første bud på denne summen, så går den. Men dog, alle bud blir vurdert fortløpende. Kan også slenge med 5 dørs sentrallås. (med fjernkobling om jeg ikke husker helt feil. Ny i eske) Hentes den i helgen, så går den for 2500,-
TSL Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 er følere på girkassa på denne motoren. hvordan ser den ut? er det mye olje søl osv på den? er oljekjøleren der? vipp opp noen bilder av touringen din da?
HungerForE30 Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 Er usikker på det med følerene. Skal reise til der motoren står i dag, så kan evt ringe meg, så skal jeg fortelle om motoren. Det er ikke noe oljesøl, motoren virker tett og fin (øyemål...) Tlf: 41045651/48888393 Bilder av touringen kommer etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå