Anders_w Skrevet November 20, 2007 Forfatter Skrevet November 20, 2007 nå er jaggu kong vinter snart igang og det er jeg og:) bilen er strippet i alle retninger og skal ''restaureres'' pånytt:) med visse modifikasjoner og endringer:) mye er litt hemmelig enda med bilder kommer etterhvert:) skulle vel egentlig hatt denne tråden på bilprosjekter men orker ikke flytte den når jeg vare så godt igang her:) jeg har bare noen dårlige bilder tatt med mobil, men det er vel en grei start:) moro med innspill underveis:) det som ellers er gjort er at bilen er blitt valset på nytt og nye framskjermer skal på, så foreløpig er det karosseri som gjelder:) motor er bare såvidt kløvd og skal overhales toralt:)
AndersM Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 ser bra ut! Pen den bilen din! Ser du har fått hjelp til å cleane motorrommet heheh... Mens du er i gang, burde du kjøpe ett tinnsett fra gasolin i porsgrunn, så du får et motorrom uten synlige hull/skjøter... Jeg må se på tralla di en dag! Sett den kun uten snurre..
Anders_w Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 he he:) hadde vært noe det:) tror ikke motorrommet skal lakkes ser du.. må tenke over saken:) he he:) det ble lakket ifjor;) kan sende melding neste gang jeg er i garasjen:) kanskje torsdag etter jobb:) sier ifra:)
AndersM Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Ja du får gjøre det! PS! Ble det fanger i går?
øystein andre Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 nå savner jeg e30`n min oioioi sier jeg bare
ALPINA-B6 3.5 Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Meget pen... Gir inspirasjon til andre..
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 nå står bilen til lakk!! beklager litt dårlig oppgraderinger.. er midt i huskjøp og oppussing!! men skal pøse på med litt bilder når jeg får den hjem fra lakk:)
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 en liten update på småforandringer i motor: -nytt sprut (skal prøve MS) -6 stk siemens 600ccm dyser (bort med de 12 orginale) -bytte turbo. -tigsveiset grenrør -ekstern wastegate 46mm -race ignition wires (blå) -MSD 6A tenningsforsterker -oilcatch tank -turbotimer ++
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 en liten update på småforandringer i motor: -nytt sprut (skal prøve MS) -6 stk siemens 600ccm dyser (bort med de 12 orginale) -bytte turbo. -tigsveiset grenrør -ekstern wastegate 46mm -race ignition wires (blå) -MSD 6A tenningsforsterker -oilcatch tank -turbotimer ++
ehrnst Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Høres ut som bra med oppsateringer. er det 88> motor i denne? I såfall er det meget en enkel kbeld med loddebolten for å få MS i den bilen:) Hva slags afr osv kjørte du på 1.4 i trykk?
Anders_w Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 det er en 88> motor ja afr? den ble kjørt på 1.4 i trykk.. men det gikk ikke så fælt pga at ting bremset litt på oppsettet osv.. men regner med 1.2 i trykk nå med bedre oppsett så den vil nok gå vesentlig bedre:) håper jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå