CandyCab Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 Nydelig bil / prosjekt... hvor i alle dager fikk du tak i det wg adapteret???
Anders_w Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Skrevet Mai 5, 2008 real china ja:) wg adapter finner du på ebay.com ganske genialt, men selvfølgelig, det bygger en del.. så turboen står fort litt høyere.. men på min skal det gå utmerket:)
Nyb325 Skrevet Mai 7, 2008 Skrevet Mai 7, 2008 Konge bil! med gomotor . gleder meg til å se denne ja, regner med å se deg på no treff her i distriktet. åssen drivverk har du forresten?
Anders_w Skrevet Mai 9, 2008 Forfatter Skrevet Mai 9, 2008 jeg kommer på treff vetdu:) litt usikker på det første bmwccn treffet.. det rekker jeg nok ikke desverre.............;( drivverk er orginalt:) he he.. skal ikke ha noen voldsom effekt så regner med at det holder.. hvis ikke forsteker jeg det som ryker::) hehe
Anders_w Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 etter en voldsom økt i garasjen fra kl 23.00 - 04.00 natt til idag så er motor montert, og bilen er satt på hjula:) aaah!! deilig!! men gjenstår fortsatt mye, men nå er jeg på god vei:) bilder kommer! turbo'n kom høyt, men det gikk på hengende håret:) ble ett lite avtrykk i pansermatta etter å ha lagt på panseret (det kom ifra olje inn på turbo) det kan jeg leve med:) all margin er god margin:)
Riviera Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 i med vinduene nå, ut å vaske den, på med stripe, ta noen skikkelige freie bilder..............
E30_Dale Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 Knall flott M20 Turbo i allefall såg nesten ny ut jo! Nice prosjekt... Skal vel spinne opp et par dekk o, kan eg teka meg...
vrossi46 Skrevet Mai 14, 2008 Skrevet Mai 14, 2008 såg ut som ett flott prosjekt ditte. likte veldi godt valget av "styling" på bilen. og turbo er ett stort + da. men .. det grenrøret. er ikje d av den "tynne" typen.? og d hadde vel vore en ide å laget til en form for varmesjærming mellom turbo og panser.. det hender seg at lakken bobler opp når det ligger so nært..
Anders_w Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 ja, skal ha en sånn exhaust blanket som dem kaller det:) som er rundt eksoshuset:) må prøve og unngå bobler;(
Anders_w Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 sånn da er motor komplett og klar:) fikk sveiset downpipe og wastegaterør igår:) i morgen går turen til tk trimming i elverum;)¨ avreise skien kl 04:00........................................ hehe.. blir ikke mye søvn da gitt.. så nå er det bare og krysse fingrene for at den starter og alt går bra! nervøs jeg.... men vi satser på noen ok tall:) bilder og mer info kommer:) skal også komme med MASSE bilder med skikkelig kamera:)
oddis Skrevet Mai 20, 2008 Skrevet Mai 20, 2008 Jeg regner med det da betyr at du skal kjøre på Gatebil nå i helga? TK ligger jo 2km unna Vålerbanen Jan Ivar er flink han, så da blir det nok ordning skal du se Tror imidlertidig du ikke hadde behøvd å reise så langt for mapping. Autokvikk i Oslo mapper iallefall MS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå