Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
takk for tipset. en slik skal jeg ha:) usikker på hvordan jeg ska gjøre med min eksterne wg, har den pr idag der den batteriplata er, men den vil jeg ikke skjære i helst i nye bilen.

men der du har den er nok ikke mest gunstig heller med tanke på varme og skifting av plugger? eller gikk det fint?

er bare to skruer på wg flensen v manifold og fire skruer på selve wg så er den av og pluggskifte er ikke noe problem:) men kjøper man ordentlige plugger slipper man å nytte dem på mange år;) jeg hadde noen som dem kalte irridium eller noe. sykt spiss elektrode og uendelig med levetid. men kostet jo 250,- stk..

hehe

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
takk for tipset. en slik skal jeg ha:) usikker på hvordan jeg ska gjøre med min eksterne wg, har den pr idag der den batteriplata er, men den vil jeg ikke skjære i helst i nye bilen.

men der du har den er nok ikke mest gunstig heller med tanke på varme og skifting av plugger? eller gikk det fint?

er bare to skruer på wg flensen v manifold og fire skruer på selve wg så er den av og pluggskifte er ikke noe problem:) men kjøper man ordentlige plugger slipper man å nytte dem på mange år;) jeg hadde noen som dem kalte irridium eller noe. sykt spiss elektrode og uendelig med levetid. men kostet jo 250,- stk..

hehe

regner med det er NGK irridium det er snakk om hadda slike i golfen min før i tiden, er meget bra plugger det som jeg får til en ok pris. m20 turbo er jo veldig kresne på plugger om man ikke har et heftig "gnist" system da, ngk bp6es har fungert fin for min del.

forresten: hadde meg en 30min titting på koed igår men kunne ikke finne dekselet som du har desverre :?

nå skal jo du over i til en grommere motor, så å diskutere m20 blir nok lite spennende for deg. hva blir gjort utover motorskifte?

Skrevet
For å virkelig kjenne det blir klebrig i boxer`n så kjøper du den grønne med bur da vettu, da BLIR det klissete

så slipper du autolaten også... :shock:

Jaaa, du sier noe : )

hadde bare lommeboka vært tjukkere :(

Da hadde den stått fint i garagen min nå :)

• 1 month later...
Skrevet
Hm, sant nok og greit at det stemmer i lommeboka,,,men noen ganger så skal det IKKE stemme heller. Et reint investeringsobjekt det er d det er

Hehe, har andre prioriteringer, har jo akkurat kjøpt meg en ganske fin bil :)

Det er et ivesterings objekt HElt klart :)

Men økonomien min tillater det ikke :(

• 4 weeks later...
Skrevet

tre små filmer fra i sommer;-)

filmet med mobilkamera, så er dårlig kvalitet... men men;) man hører hvertfall litt god lyd;-)

Driveby i skien;)

Naf banen, skien:

Skrevet

digger den bilen din, brukte den til og med som bakgrunns bilde på min pc ei stund ;)

fryktli glad i den lakken og finishen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...