conan Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Er kanskje ikke riktig sted dette men åssen legger jeg til bilde på profilen min via photobucket? Får det ikke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Trenger vel ikke bruke photobucket. Du går inn på "Din profil", og finner bare bildet på dataen din og laster det opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 men hvordan får man bildet til å passe innenfor de 120x90 pixla? er ikke mange bilder som er så små... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Vel, du trenger eventuelt rezise bilde ditt til tja står vel der 120x90 mener jeg huske samt at filen ikke skal overstige 12kb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Har prøvd det men bildet er for stort?! Åssen minsker jeg det til riktig str? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Send det til meg på mail, så skal jeg prøve å få fikset det for deg! Sender deg PM med mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 For egen del lastet jeg ned et program som kun gjøre rezise. Kunne der angi størrelse HxB. Videre om du åpner bilde i f,eks paint kan du "lagre som jpg format. Sjekk eventuelt digi.no under nettjuveler for gratis program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Da var bildet sendt til deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Da var bildet sendt til deg;) Tusen Takk for hjelpen Picture of my car at last Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 hehe kan jeg gjøre det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå