Gå til innhold

87 Orginal M3. Lett prosjekt vurderes solgt


BMW324TDa
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min 87 M3 av flere praktiske årsaker, men mest pga verkstedslokaleordningen min opphører snart og eg har behov for en "bruksbil".

Sort av farge.

Takluke.

16" orginale Alpina felger.

Defa alarm.

Sentrallås.

EvoII front.

Stoffinteriør med den sedvanlige førerslitasjen.

Gått 185K. Speedometer er byttet, men dokumentasjon på km stand fra verkstedet har eg.

El vindu kun på førerside montert av forrige eier.

Stått stille siden mai 06. Inne.

Importert i 98 (ikke 100% sikker, men skal dobbelsjekke vognkort)

Bilen fikk en liten smell fremme i høyre hjørne mai 06. Det lille som var skjevt har vært rettet av biloppretter ved oppretterverksted i jigg. Eg har bilder av skaden både fra ut og innside for de som måtte stille seg skeptisk til omfanget av skaden. Men det er ikke snakk om rare skaden.

Har ny frontskjerm (orginal), fanger er fikset og ferdig sparklet (men i deler), ny lykt og innramming følger med. Kort sagt alt som trengs av deler er der bortsett fra listen mellom grill og støtfanger.

Venstre skjerm har litt rust under skjørtet. Kan fikses eller byttes.

Ut over at bilen må monteres og litt småplukk, er den i god stand.

Siden eg ikke selge bilen samt prisleiet på disse bilene for tiden er prisen ferdig prutet da det eneste reele utlegget som representerer verdi her er å lakke skjerm, fanger, list samt skaffe og lakke panser. Ut over det er det klips og noen arbeidstimer det er snakk om.

Skilter er levert inn i 06, men alle avgifter o.l er betalt.

89 000,- Innbytteforslag er i utgangspunktet ikke interessant, men kan vurderes så lenge det ikke er prosjekter, oppbrukte biler osv..

SMS besvares ikke.

Tlf; 932 50 819 eller mail; rsa@kmoas.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo og så på denne igår, og det er litt arbeid for å få denne bilen bra.

Mye som må byttes. Men det er ennå håp for den, for en som er villig til og bruke maaange timer og mye penger på den :wink:

Lagt inn ett skambud og prøver å skremme bort andre inntereserte eller er det BARE for å ødlegge for selger!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bytte mot en orginal 1990 mod e30 318is . den er orgianl fra fabrikk med full m.tech2, og M-tech interiør, sort tak osv. påkostet 60000,- i 2007 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo og så på denne igår, og det er litt arbeid for å få denne bilen bra.

Mye som må byttes. Men det er ennå håp for den, for en som er villig til og bruke maaange timer og mye penger på den :wink:

Lagt inn ett skambud og prøver å skremme bort andre inntereserte eller er det BARE for å ødlegge for selger!?

Var vel helst for og informere om hvilken stand denne bilen er.

Der er ikke bare og montere & lakkere.

Har ikke gidd bud eller tenkt og ødlegge for selger.

Selger var meget hyggelig og la alle kort på bordet, men

gir inntrykk i denne annonsen at det er et "lett" prosjekt, men skal du ha denne bilen oppe og gå, er det mye mer omfattende.

Just FYI :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...