jensemann23 Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg monterte nye elektriske vindusheiser i bilen for noen uker siden. Her om dagen, da jeg skulle kjøre opp passasjervinduet kom det et knepp fra døren, og vinduet gikk bare opp i bakkant, dvs det ble helt skjevt og ville ikke lukke seg. Har ikke åpnet opp dørtrekket ennå. Noen som har opplevd det samme?? Jeg måtte bare dytte det på plass for å få lukket det. Var desverre veldig nøye med å lime på innertrekket(plastfilmen) med silikon, så det blir et helvete å få den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Silikon sitter jo ikke så godt, er bare å rive av, skrape vekk å lime på igjen. Tipper "rammen" som fester vinduet og heisen til døren har falt av. Det samme skjedde med mitt vindu. Ta av dørtrekket å sjekk at "rammen" er skikkelig festet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Vinduet er festet til heisen med 2 krampe klemmer med hardplast rundt, Plasten kan ha brukket , eller festeklemma har hoppa av å ligg nederst i døra... Opplevde i fjord vinter at vinduet frøs fast da smalt det i døra og vinduet blei skeivt.. den ene klemma brakk. du må nok av med nederst på plasttrekket også, lykke til . klemman e billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå