jensemann23 Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hvor mye bør jeg regne med å måtte betale for en 325 motor, la oss si 93-94 modell m/vanos som har gått 200.000 og har med girkasse og eksos og hjerne? Privatkjøpt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 litt over 10k tipper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 er ikke det litt mye? Ser det ligger mange nyere motorer til under 10K, V8 3,5 litern osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 tenkte kanskje på 10-12K for motor med bakstilling, diff og mellomaksling jeg.. er det umenneskelig lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Oktober 7, 2007 Share Skrevet Oktober 7, 2007 en plass mellom 6-12k er vel vanlig, alt etter stand og dokumentert vedlikehold..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2007 ja, var det jeg tenkte også . Den jeg tenker på vet han ikke km-stand på, han vet heller ikke årsmodell, men det er en m50b25 med vanos. Så den bør jeg vel få for 7K kanskje? får sikkert en fin pakkepris på understell og diff, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 M50b25 så ville jeg gått for en uten vanos.. Så har du motor klar til du skal overlade den f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 men er ikke vanosmotoren bedre ? jevnere gange, bedre drag, og mindre forbruk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 sikkert ikke så mye merkbart, men skal du en gang lade den me turbo og div så er B25 uten vanosen best. mangen som sier du risikrere mye mer klatt me vanosen når du skal få trykk på det :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå