David Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Noen som leiger eit lokale i Ålesund som har plass til ein til?? Trenger ein plass å skru på bilen min i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skulle gjerne hatt en plass å skru jeg også!. Men er ikke så lett å oppdrive i Ålesund.. Er ikke det bilen din som bruker å stå inne med fagerila, der den butikken var før?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Skulle gjerne hatt en plass å skru jeg også!. Men er ikke så lett å oppdrive i Ålesund.. Er ikke det bilen din som bruker å stå inne med fagerila, der den butikken var før?? ja, stemmer det.. Har akkorat flytta til byen. Skal skruast en del på bilen i vinter, treng derfor lokale. lure på å ha inn ei annonse i avisa, du veit ikkje om noke lokale so står tomt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Smell inn ei annonse i Nyttiuka du!.. Og skrik ut om du kommer over noe stort da.. Lurer fælt å kjøpe meg et (til) prosjekt sjøl og da trenger jeg en plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Smell inn ei annonse i Nyttiuka du!.. Og skrik ut om du kommer over noe stort da.. Lurer fælt å kjøpe meg et (til) prosjekt sjøl og da trenger jeg en plass! ok, gjer det ej då. ej sei ifrå om ej finne eit lokale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei fant du noen sted? Ingen bensinstasjoner her oppe som time-leier ut verkstedhall der man kan løfte opp bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Si fra på PM om du finner noe da, er også interisert. Og om du trenger en sistemann til og få billigere leie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå