sh0rty^ Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Selger min m20b25 motor og alt du trenger for å sette den i en e30. Blokk: - Borret like under 0.5 mm og stroket til 2.7l med smidd 2.4tds veiv, 130mm smidde stenparner råder og smidde JE pistons. - All maskinering/montering av bunndel gjort av Sylinderservice Oslo. - Planet - Byttet alt av foringer / pakninger. - Byttet alle lager Topp - Alpina 2.5 topp. - Planet - 3 lags Multi layer steel pakning ( mls ) - Byttet kam axel ( orginal ) + løftere og vippearmsaksler - ARP Studs - 6-4 T3 Grenrør - Turboservice IRX 450 "X-tream" turbo 300 - 450 hk ( kjøpt ny 11000 i fjord ) Eksos - 3 " fra turbo laget av Eksosmester i skien Overføring - Sachs 318 trykkplate med 4 pucks sinter lamell, skal klare å holde unna 800 NM Innsprut - BSE Datasprut ( www.bsmotor.com ) - Oppgradert bosch bensinpumpe som skal klare å gi til 450hk. - 700cc dyser. Alt selges også trykkrør og intercooler tilpasset e30. Burde være en solid motor til 500hk uten å ta hardt i. Kan også være behjelplig med å koble datasprutet. En liten helg og du er ute å tusler med en m20b27 turbo Selvkost for dette har vært 100 000,- + ring meg på 55994071 bilder
sh0rty^ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Tror ikke jeg selger under 40 000,- Da kommer jeg antakligvis til å gråte meg til søvn i all ettertid
Niklas Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ser jo veldig lovende ut! Hvorfor selge? Er motor testet? ferdig mappet osv? Kunne vert kjekt med denne i vinter
sh0rty^ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Har kjøpt hus, så har blitt endel annerledes prioritering Motor er testet og står i bil, kan tilogmed startes og prøves i bil Map er grovmappet, kan lade 1,1 bar per nå. Har ikke hatt mulighet til å finmappe enda. Det fine her er jo at alt er med da, trykkrør, motor, ic, eksos system, datasprut. alt tilpasset e30!
Gjest Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Har du funnet ut av detonasjonsproblemet? Regner med det var denne motoren det gjaldt. Ble ikke komp forhold regnet ut ved montering?
sh0rty^ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Har du funnet ut av detonasjonsproblemet?Regner med det var denne motoren det gjaldt. Ble ikke komp forhold regnet ut ved montering? Det er funnet ut av, kompresjonsforholdet her er 8,1:1 så det er helt i henhold. Det var bare litt høy tenning i den øverste delen av mappet. Så det er justert og alt ok. Alt ble regnet ut på forhånd i samarbeid med oslo sylinderservice.
sh0rty^ Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Har du noen bilder av motoren i bil? Ikke pr. nå dessverre, er ute på jobb i nordsjøen så får ikke tatt noen bilder heller. Motoren bli uansett tatt ut kort tid etter jeg kommer hjem. Så visst man vil prøve motoren i bilen så er det mulig å få til fra 16okt tilogmed 22okt. Jeg tar imot seriøse bud.
sh0rty^ Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Vi snakker plug & play i e30 her, jeg kan være med å montere å alt ting. Gjort på 2 kvelder så er du ute å tusler.
sh0rty^ Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Det følger forøvrig med girkasse / mellomaksling og diff bak for de som eventuelt har en 316 eller en 318 de vil bygge om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå