Hitokiri Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg har en durelyd i bilen. Lyden øker i frekvens med hastighet, og da jeg gjorde en nedbremsing fra 80 i dag, så durte det skikkelig høyt i hele bilen. Wie gehts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Rustene bremseskiver som henger på ?.Knekt motorfeste ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Nja... Det kan kanskje høres mer ut som en slags summing. Men den øker i takt med hastighet, og ikke med turtall. Jeg tenker kanskje et lager et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 du hører ikke sånn ca. hvor det kommer fra? blir det værre når du svinger til ei spesiell side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Om jeg skal tippe, så vil jeg tippe at lyden kommer bakfra. Men den blir ikke noe verre når man svinger nei. Men det må jo nesten være noe i hjulene vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 hvis det øker med farta må det jo nesten være det. hadde det vært lager i fremhjulet vil jeg nesten tro at du hadde hørt forskjell under svinging. kan jo prøve å bremse på gira for å sjekke om det er noe mellom gearkasse og kardang. ellers er det jo bare å jekke opp bilen å prøve å røske og slite litt i hjula for å sjekke slakke. jeg fikk en gang lette vibrasjoner i rattet, og sjekka fremhjula på alle tenkelige måter, men da var det et bakhjul som bare hadde 2 bolter igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Wow... Det høres ikke greit ut. Tror det er bolter i hjulene Men det blir bare verre og verre, så det er jo verdt p sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå