MS Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Edit: Bilen er solgt uten felgene, men jeg oppretter heller en tråd under "Deler til salgs"...denne annonsen kan slettes. Takker for plassen 87 320i/6syl. 2 dørs kupe "Facelift" modell Kun 130K Km Diamantsvart (shadowline) Sort M-Tech skinninteriør Soltak Skivebremser (m/ABS) rundt hele 1 sett originale stålfelger (vinter) 1 sett originale BBS (på bildet) 1 sett MIM 7x15 1 sett BorbetA 7x16/9x16 Eibach pro. senkesett (godkjent i vognkort) 51mm Bilstein dempere (Justerbare 45mm Koni dempere (gule) medfølger, men passer ikke på bilen) Alpine kassett/CD-skifter m/1000W forsterker+høyt. kan følge med Alt er originalt unntatt senkesett, originale fjærer medfølger. Nylig EU-godkjent til 2009. Bilen er bortimot strøken, interiøret er helt og fint, men noen små riper o.l. er det på en 20 år gammel bil. . Importert fra Tyskland i 98, jeg har hatt bilen siden 2000 Selges pga. flytting til utlandet, så vennligst bruk epost foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MS Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Liten bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BenDover Skrevet Oktober 25, 2007 Share Skrevet Oktober 25, 2007 hvor i landet befinner du deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 hvor i landet befinner du deg? Står Vest-Agder i annonsa og i profilen hans, så da har du jo en viss peil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 kan by 35.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 45? er ikke det litt mye for en gammel 320..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg fikk 80 for min, så er bilen pen og velholdt nok, er vel ikke 45 helt urealistisk. Det som er utfordringen for enkelte, er å se de virkelig pene eksemplarene i forhold til hovedvekten som er nedsarvet. Personlig har jeg stort sett erfaringen med at det som regel er ganske kostbart å kjøpe billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg