Diezelpower Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Hmm... Anyone? Noen som har en link til meg? Skal hente bil i Tyskland med Navi. Det er en 2003 modell, så jeg antar det er DVD navi. Hvor finner jeg DVD'en?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Thomas Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 Kan høre med Ellingsen her, han har nylig lasta ned en fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 bare å søke på x.org det. finner både cd'er og dvd'er der. jeg lastet ned cd for skandinavia og det virker gulle godt! nye koster jo alt fra 2 til 5 høvdinger btw: lastet også ned programvare for oppdatering av programvaren i navigasjons enheten min. brente den ut på en cd og puttet den i nav-lesern baki bilen og det gikk noen få minutter uten at jeg rørte noen ting, fikk beskjed om å ta ut platen og voilà! såre enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg vet... Har hatt femmer en stund nå så jeg er litt rusten med den "gamle" navien. Noen som har lyst å PM meg noen linker?? Mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Oktober 8, 2007 Share Skrevet Oktober 8, 2007 http://thex.org/search/bmw%20nav/0/3/0 du må laste ned en x klient for å laste det ned. f.eks x. det finner du på http://x.com dette var bare noe jeg søkte på i full fart, men jeg tror 2007 ver 2 er den nyeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Tusen takk for hjelpen folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå