D.Toft Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 har hatt ute motor og gir... satte det nedi igjen, strammet ALLE boltene til mellomakslingen.. var å kjørte i sted, og fikk en during/vibrasjon i bilen på lav fart og turtall, samt over 120... virker som mellomakslingen, og litt forran i rattet, felgene var fine uten vibrasjon sist eg kjørte den, og har ikke løsnet noe i forstillingen... noen kloke hoder som kan hjelpe meg?
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Bærekuler.. Lengesiden de ble skiftet..?
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 har bmw 2-delte mellomaksler? ? Neei, det kan jeg ikke forstå, ikke av E30'er ihvertfall... IX'er kan man vel kanskje si har delt mellomaksel.., på en måte..
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 har ikke byttet dem så lenge eg vet... kan dem gi slike vibrasjoner i fart da? mellomakslingen er 2 delt ja, og sitter på samme merker som den gjorde før demontering...
Stilzkin 86' Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Ja, de kan det... Skal banne lillefinger'n på at det er en av bærekulene dine som er slitt..
D.Toft Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 hmm, hvordan finne ut av det? jekke opp bilen, frem med brekkjern og se etter slakk?
D.Toft Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 da er mellomaksling sjekket, og den er bein, satte snor på den, med lik avstand framme og bak, og da var det lik avstand på midten.. hjelp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå