Ceylon Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Vurderer å selge denne no... siden de jeg har betalt for arbeid ikke har tid likevel... gjelder grenrør og montering av dynamo, vannpumpe, turbo, innsug, reg reim og ventildragere eller ka de no heter,,, M20B25 Dette er gjort: -Honet blokk -O-ringet blokk -Dreid ned stempler (litt) resten er portet i topp for dekomprimering -M50B25 staker -Diesel veiv.... Smidd.. -Slagvolum Økt til 2.7 pga disel veiv -Diesel oljepumpe -Ny vannpumpe -Turbochip som kan brukes med org innsprut og større dyser... -Spill ny topp med alt nytt inni... -Ny orginalkam -Alt av slitedeler og lagre er nytt i bunndel.... -Aldri vært startet enda etter bygging -Helt ny turbo som er god for 600+ på denne motoren.. -Det følger med en 325 orginal motor og 2stk gearkasser, 260, 240 kasse Detter er en motor det skal gå ann å kjøre med 400hk,... har kstet meg 30k så langt og vurderer å selge eller bytte mot noe ant ... Håper eg har fått med meg alt no.... ellers er det bare til å spørre hvis det er noe du lurer på Send pm eller sms på 48 29 29 59 Selges 20k el bud over eller byttes i bil....
Gjest Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 M50b25 stakene er vel 135mm?!? skulle tro kompresjonen blir noe høy.. Vet du hva kompen blir på denne motoren?
Ceylon Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Det var meningen å dra ut 600+ av denne motoren for å kjøre stripen ol..... med lav komp (portet topp) masse trykk og m20b20 staker.... Men forandret på dette for å få en mer kjørbar motor med å sette inn m50b25 staker. Komp skal ligge på 7,9:1 slik den er no.... også tåler jo disse stakene litt mer enn m20b25 staker...
Ceylon Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 Bare til å by hvis du trenger motor til e30,,,
propan Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Type turbo er det snakk om? Og jeg tror dessverre uten å ødelegge noe for deg at du må bytte de rådene,det går neppe bra. Du skal ha 130mm råder med det oppsettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå