Kjetil!! Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei! Er det noen som har en e30 325 til salgs, trenger ikke være helt strøken for den skal pusses opp, helst til under 20000, Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 har en 87mod e30 320 2dørs med 323 motor i, prisantydning 20 000 Har en 325 m20b25 88mod som jeg holder på med overhaling. Motor er komplett med Ecu og el. pris vet jeg ikke enda, får se hva alt av byttedeler blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 bilder har du her http://oxygaxe.servebeer.com/bmw_e30/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brombil Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har en original 325i 86mod. med M-understell som trolig hadde vært midt i blinken for deg om du er litt nevenyttig. Drivverk, motor, bremser og karosseri skal være OK. Husker ikke helt hva det var feil med den, men det var endel plukk, som eksosanlegg, vannpumpe etc. Har alt av originalt utstyr som servo, abs, alarm, el vinduer, tak og speil. gi meg en mail på onkelskrue@hotmail.com om du er interessert. Står i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 jeg har en 325ix. nylig eu godkjent. sort skin- el vindu og luke. vippevinduer bak. bilen er i daglig bruk og god teknisk stand. 20000.- send pm ved intresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå