marararius Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei I går skjedde det da. Har nesten ventet på det, da starteren har vært dårlig lenge. Når jeg prøver å starte bilen, er det mange ganger den bare slurer på starteren, ikke kobler inn i det hele tatt.. Vanskelig å forklare.. Men den har alltid kommet etter å ha prøvd noen ganger. Men i går skulle jeg inn på Horten- Moss ferja. Da var den helt gåen. Og det er den nå å. Så da lurte jeg på om hvor jeg kan få tak i ny starter, og pris, og om det er noe jeg kan bytte selv? Er det mye jobb? Hvor på motoren ligger starteren ? Tror chocken er gåen også. For når motoren er kald, går den ikke på tomgang. Mye greier å bytte den å ? Er M50B20 motor uten vanos! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 tror ikke det er så mye stress å bytte den, sitter sikket bare på 2-3 skruer der nede pluss strøm kabler. sikkert litt kuken å komme til da... bare husk å koble fra batteriet før du begynner ellers kan du få deg en god smell..tro meg jeg snakker av erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Okei Men noen som vet hvor starteren ligger? Og om det i det hele tatt er starteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 nå er jeg ikke helt kurrant på bmw motorer, men ville tro den sitter på en av sidene på motoren. den står jo inn på godset mellom girkasse og blokka. slik som du beskriver det villle det virke som innslaget har tatt kvelden. men finn starteren, og gi den noen slag med en hammer. dra godt til. kan hende det bare har hengt seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå