xZoPpY Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Hei Har prøvd å søke, men har ikke funnet et spesifikt svar.. Spørsmålet mitt er, hvilken motor olje anbefales til 320i? gått snart 85 000km.. En annen ting er at jeg syntes det er litt mye eksos som kommer ut når den går på tomgang.. noen formening om det? Syntes det er litt mer enn vanlig kan man si.. Takker for svar på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Ryker godt på tomgang, du legger mer merke til det nå som kulden begynner å komme. Jeg kjører på Fina 5-40 helsyntetisk. Planer om å fortsette med det siden den ikke bruker Olje. Tja, motor har vell gåt godt over 250.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Ryker godt på tomgang, du legger mer merke til det nå som kulden begynner å komme. Jeg kjører på Fina 5-40 helsyntetisk. Planer om å fortsette med det siden den ikke bruker Olje. Tja, motor har vell gåt godt over 250.000 Takker for svar Så det er helsyntetisk olje jeg bør bryke altså? Vet ikke hva motoren har gått på før desverre.. Spiller merke på oljen noe stor rolle? Er hydro texaco oljen ok å bruke, eller er det andre som anbefales? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellFire- Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Castrol GTX!! Eller den heter vel Magnatec no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå