SANærland Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Hallo. Som det står i teksten har jeg problemer med denne 520i`en, det dugger noe fælt så klarer ikke varmeapparatet å få det bort. Det blir ufatteligt varmt i bilen men "duggen" er der fortsatt, føler at varmeapparatet ikke har den rette "guffen". Noen som har vært borti likt eller lignende problemer? En kamerat satt på for å se problemet, og då mente han det begynte å lukte bremsevæske inne i bilen. Jeg kjente lukten men kunne ikke si akkurat hva slags lukt det minnet om. Håper på hjelp frå noen det ute
benger Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Bytt kupefilteret ditt! dette er garantert helt tett med løv og drit. Jeg hadde akkurat samme problem med min, og etter at jeg bytta det, ble problemet helt borte. Du finner det bak masse deksler til venstre innerst under hanskerommet ved torpedoveggen. Ha en støvsuger klar, og sett vifta på fullt når du har fått ut det gamle filteret. kan legge til bilde om ønskelig.
E34 power Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Sikkert lekk i røyra fra varmapparatet,ligger over gass pedalen,sjekk om de er vått på golvet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå