Sharif Skrevet Mars 27, 2010 Skrevet Mars 27, 2010 Slet lenge med dette problemet, ingenting virka., lysindikatorene i dashen, vindusvirkerene, vinduene og låsene. Om du har Webasto så koble den helt ut, det var den som var årsaken hos meg. Så kobler du batteriet av en stundt etterpå.
journey Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hadde akkurat samme problem på min, da var det også webasto som var problemet. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Holder det å bytte webasto eller kan det oppstå igjen?
Sharif Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hadde akkurat samme problem på min, da var det også webasto som var problemet.Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Holder det å bytte webasto eller kan det oppstå igjen? Ta en diagnose.. jeg klarte meg fint uten webastoen, det er jo vår og nå snart...
journey Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hehe kjører uten nå jeg også. Men siden vi bor i Norge ser jeg ikke frem til ennå en vinter uten Webasto. Fant en brukt på Koed, så for prøve å bytte, håper det hjelper. Utdannet elektroniker, men blir satt fast av min egen bil..Er vel derfor jeg elsker disse bilene
Sharif Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Hehe kjører uten nå jeg også. Men siden vi bor i Norge ser jeg ikke frem til ennå en vinter uten Webasto.Fant en brukt på Koed, så for prøve å bytte, håper det hjelper. Utdannet elektroniker, men blir satt fast av min egen bil..Er vel derfor jeg elsker disse bilene Jeg har liten tro på at å erstatte enheten kommer til og gjøre noe godt! Få tatt en diagnose eller ta kontakt med et bosh verksted som kan webasto og bmw, eller bare ta kontakt med Bavaria. Feilen ligger nok i styreenheten til webasto, eller en anne styreenhet.
journey Skrevet Mars 30, 2010 Skrevet Mars 30, 2010 Tror feilen ligger i styreenheten til webasto, men ikke mulig å få kjøpt bare den. Hadde bilen hos Bavaria, men etter 2 timer feilsøking kom de frem til det jeg allerede visste. At det enten var webasto eller canbus. Selv tror jeg det ville vært flere feil visst d var noe galt med canbus. Så begynner med webasto 50% sjanse. Virker litt som Bavaria legger skylda på canbus visst ikke de finner en diagnose med en gang. Men har heller lite erfaring med både de og BMW.
journey Skrevet April 6, 2010 Skrevet April 6, 2010 Jepp, ingen feil. Vet ikke om webastoen virker men. Blir en overaskelse til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå