Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Vet at dette ikke har noe med bil og gjøre.. Men det er vel motor. Så om moderator ikke syns noe om dette. er det bare å slette. Men om moderator liker bildene.. får dere gjerne lov til å legge inn en positiv kommentar Men måtte bare legge ut noen bilder jeg fant på en av HDDene jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Stilige bilder... Uff, får bare lyst på scooter av å se sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Scootere er morro det, hvor er bildene tatt? I finmark? Har selv rasa mye rundt på skidoo og polaris selv Noe ræva bilde da fotografen sto i oslo med telelinse Og jentungen på en storm 600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Oktober 9, 2007 Share Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg kjører og en firecat f7 05mod, meget gode scootrer, har hatt et f8 kitt på i tilegg med 43kams belte og det ble en ganske arti maskin ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Jeg kjører og en firecat f7 05mod, meget gode scootrer, har hatt et f8 kitt på i tilegg med 43kams belte og det ble en ganske arti maskin ja:) Den du må ha må være morro ja, om du har klart å fått den clutchten riktig. Fikk du ikke nok grep med det orginale beltet på 35mm? F7a min var toppen planet 0.5mm + cluthing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 hmm.. må vel kanskje finne no bilder av summit`n min å legge ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Hvorfor ikke? Kan vi ikke bruke denne tråden som den offisielle bimmers.no snøscooter tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Selv kjører jeg Ski Doo Mach Z "99mod Den går relativt godt Men den står på berksted med en defekt CDI-boks, så jeg låner en Polari Edge X 700 av forhandler, Den er også artig å kjøre Tenkte jeg skulle bringe liv i denne tråden siden det er sesong nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Noen som kjenner til fjellet Stor-Alla ?? opp dit har jeg lyst til å kjøre med snøscooter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Her er min. Dårlig med action-bilder, men... Er forøvrig til salgs (se signatur) 50000,- Mye trim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Noen som kjenner til fjellet Stor-Alla ??opp dit har jeg lyst til å kjøre med snøscooter! Hvis du tenker på fjellet stor Ala i Bardu så vet jeg om det Egentlig heter det bare Ala også har man lille Ala Men opp der tror jeg det er vanskelig å komme seg med scooter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Her er min snøskåtter. Billigere moro skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 For å være arlig så må man ikke lete så lenge Crosser er billigere Selv så kvittet jeg meg med Mach Zn, mulig jeg kjøper en Polaris denne sesongen Har veldig lyst på RMK Assault Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 For å være arlig så må man ikke lete så lenge Crosser er billigere Opp til hver enkelt, men jeg synes snøscooter er hakket morsommere enn crosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 For å være arlig så må man ikke lete så lenge Crosser er billigere Selv så kvittet jeg meg med Mach Zn, mulig jeg kjøper en Polaris denne sesongen Har veldig lyst på RMK Assault Polaris? Hva med og prøve en Dragon? De går ganske dårlig på vann har jeg sett, så du får bare holde deg til snø da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå