Svensson Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Takk takk Legg merke til golfkølla på hatthylla alltid beret
Svensson Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Da er nye felger i hus, skal skaffe meg gummi til uka nå tror jeg. Felgene er 19", med 8,5" bredde foran og 9,5 bak. Litt usikker på om jeg skal gå for 245 eller 255 bak. Noen synspunkter rundt det anyone? Litt dårlige bilder,men komemr nye når jeg har fått på dekk. Hva syns dere?
Svensson Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Tror de skal bli store nok Har sota lyktene bak. Angel eyes er montert Bredden på felgene bak:)
John H Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Har faktisk ikke fått med meg denne tråden før nå eg! Meget pen bil du har, og ikke minst pene sommerfelger du har kjøpt deg. De blir helråe Er angeleyes'ene ringer eller hele lykter?
Svensson Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Takk takk Hatt den ute en stund, men oppdaterte den i går med stæsj Er rimelig fornøyd med de ja, men koster flesk å få på gummi.. Ringene er fra umnitza og lyser veldig bra, ser de om dagen og. Lenge siden du senka bilen din? har senka den med samme fjørene jeg og, og lurer på hvor mye den siger?
bård Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Liker felgvalget ditt, men de ser litt større ut når du setter de på utsida vintertøfflene, blir bra med gummi på
John H Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Takk takk Hatt den ute en stund, men oppdaterte den i går med stæsj Er rimelig fornøyd med de ja, men koster flesk å få på gummi.. Ringene er fra umnitza og lyser veldig bra, ser de om dagen og. Lenge siden du senka bilen din? har senka den med samme fjørene jeg og, og lurer på hvor mye den siger? Okey, du har samme fjørene ja..hmm..vanskeligt å si egentligt. Eg målte jo desverre ikke før og etter når eg senka min..men du kan jo måle hos deg så kan vi se om det er stor forskjell Er vel ca 1,5 til 2 år siden eg bytta mine. Tror ikke min har sunket så mye men vet ikke..Er du ikke fornøyd med høyden kanskje? Eg skulle ha byttet dempere bak også..
John H Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Hvordan sotet du forresten baklyktene dine? Spray eller film?
Svensson Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Takk takk Bård vært litt rundt å hørt på pris på dekk i dag... Og fant ut at det var dyrt... Er fornøyd med høyden John H, men den forrige bilen min ble litt lavere etterhvert, tenkte kanskje disse ble det og Sotinga av baklyktene er gjort med film. Ble ganske bra, men hvis du har trynet helt inntil så ser du at det ikke er perfekt.
e46diesel Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 hviket innpress har du på de felgene, skal bestille nye nå i begynnelsen av mars, blir noe i sammme bredden som du har, meget pen il forresten..
Svensson Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Takker ET 38 på disse. Tok det for å være på den trygge siden
Svensson Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Da har felgene fått dekk, måtte teste de med engang jeg kom hjem. Det ble 245/35 bak og 225/35 foran. Toyo dekk Bilen er skitten.. vet det
Mr_///M Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 fine felger. kanskje litt mer senking foran;)?
caaatooo Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 De felgene satt sannelig som et skudd!! Jeg bare ELSKER store, fem eika felger med brei kant! Virkelig et godt valg til den lekre bilen din! Hadde jeg vært deg så ville jeg ha kosta på meg et justerbart senkesett å klaska bilen litt lengre ned mot bakken, solfilm på rutene og den Aquray (?) leppa til frontfangeren. Da blir det helrått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå