Gå til innhold

Ny bil, nytt prosjekt 320d (Ferdig bil . side.5)

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er nye felger i hus, skal skaffe meg gummi til uka nå tror jeg. Felgene er 19", med 8,5" bredde foran og 9,5 bak. Litt usikker på om jeg skal gå for 245 eller 255 bak. Noen synspunkter rundt det anyone? Litt dårlige bilder,men komemr nye når jeg har fått på dekk. Hva syns dere?

lotp90ose6ztulngiwpp.jpg

gq58pv2g3rmgrylx9z6b.jpg

Skrevet

Har faktisk ikke fått med meg denne tråden før nå eg!

Meget pen bil du har, og ikke minst pene sommerfelger du har kjøpt deg. De blir helråe :twisted:

Er angeleyes'ene ringer eller hele lykter?

Skrevet

Takk takk :) Hatt den ute en stund, men oppdaterte den i går med stæsj :) Er rimelig fornøyd med de ja, men koster flesk å få på gummi.. Ringene er fra umnitza og lyser veldig bra, ser de om dagen og. Lenge siden du senka bilen din? har senka den med samme fjørene jeg og, og lurer på hvor mye den siger?

Skrevet
Takk takk :) Hatt den ute en stund, men oppdaterte den i går med stæsj :) Er rimelig fornøyd med de ja, men koster flesk å få på gummi.. Ringene er fra umnitza og lyser veldig bra, ser de om dagen og. Lenge siden du senka bilen din? har senka den med samme fjørene jeg og, og lurer på hvor mye den siger?

Okey, du har samme fjørene ja..hmm..vanskeligt å si egentligt. Eg målte jo desverre ikke før og etter når eg senka min..men du kan jo måle hos deg så kan vi se om det er stor forskjell :) Er vel ca 1,5 til 2 år siden eg bytta mine. Tror ikke min har sunket så mye men vet ikke..Er du ikke fornøyd med høyden kanskje? Eg skulle ha byttet dempere bak også..

Skrevet

Takk takk Bård :) vært litt rundt å hørt på pris på dekk i dag... Og fant ut at det var dyrt...

Er fornøyd med høyden John H, men den forrige bilen min ble litt lavere etterhvert, tenkte kanskje disse ble det og :) Sotinga av baklyktene er gjort med film. Ble ganske bra, men hvis du har trynet helt inntil så ser du at det ikke er perfekt.

Skrevet

De felgene satt sannelig som et skudd!! Jeg bare ELSKER store, fem eika felger med brei kant! ;) Virkelig et godt valg til den lekre bilen din!

Hadde jeg vært deg så ville jeg ha kosta på meg et justerbart senkesett å klaska bilen litt lengre ned mot bakken, solfilm på rutene og den Aquray (?) leppa til frontfangeren. Da blir det helrått 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...