Svensson Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Takk for gode tilbakemeldinger Vegard1 Felgene er miro pg style. Bestilt fra USA'en Mr_///M Er egentlig ganske fornøyd med senkinga, men får se hvordan det blir senere. Om de nye fjørene siger litt mer. Takker for det caaatooo, solfilm er på gang, men skal gjøre det selv, så frister lite å stå å fryse i garasjen. Calipperne skal bli signal gule med svart BMW nedover(også gjøre selv) Men den leppa tror jeg må vente til neste år.. lommeboka gråter fortsatt litt etter dekk og felg nå Men blir trolig splitere til den leppa kommer. Skal vente litt og se hvordan det blir med fjørene, tror de skal sige litt mer først..bak ble det faktisk helt kant i kant med hjulbuen
Vegard1 Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Ok hvor mye måtte du gi for dem da? ferdig hjem til deg.
Svensson Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Ferdig hjem til meg ble det 10 lapper
ruberhai Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Meget pent! Hvilken senk har du? Måtte du ikke valse for å få på felgene?
Svensson Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Skrevet Februar 26, 2008 Takk takk senken er 40/30. Lurer litt på om valsing må til når jeg skal kjøre lenger enn ut av garasjen, men det vil vise seg når våren kommer for fult. Var ikke noe problem å få de på nei, men de stakk et godt stykke utafor hjulbuen da den var jekka opp..ble litt skeptisk da
John H Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Ble dritbra med felgene da! Men muligt den er litt høyere framme enn min, veldig vanskeli å se, men virker sånn..Så da synker den vel gjerne littegrann da? Dette er tatt ikke så sinnsykt lenge etter senkingen Men det ble svinbra, Lyktene e også meget tøffe etter soting
Svensson Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Skrevet Februar 28, 2008 Takk takk John H Ser min er litt høyere, vet ikke hvorfor den er det, men blir den ikke lavere så blir det justerbart kan ikke kjøre traktor heller.. Vurderte faktisk slike felger som du har på din, de er niiiice
John H Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Hehe, takk. Og jeg var på nippet til å kjøpe slike du har Men er godt fornøyd med de Kan jo evt. ha senkeskåler framme kanskje? Muligens de forskjellige fjørene blir brukt om hverandre? Kanskje det kan ha noe med tyngde og slikt og gjøre. Vet at noen merker kjører samme fjør på 4'er og 6'ere men da med foskjellig høyde pga tyngde. F.eks. 40mm senk på 4'er og da 60mm på 6'er..
Svensson Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Vet at hvis bilen ikke blir lavere så blir det mer senking Men hvordan funker senkeskåler?
AndersM Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ser bra ut! Hvordan er strekken med 245 bak? Skal ha 9.5 bak på min touring, men må ikke ha for mye strekk.. Har vurdert 235, men hvis 245 går på uten å subbe så er jo det et alternativ edit: så at du ikke hadde valset og hvor mye den var senket
Svensson Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Ringte Automote og spurte om jeg burde valse, og ble rådet til å gjøre det.. så blir litt valsing før hjulene blir satt på i vår. Den er senket 40/30 Og det ble en del strekk, men personlig syns jeg ikke det ser ille ut Kan stikke ut i garasjen for å prøve å få det med på et bilde hvis det er ønskelig Tror ikke 235 blir bra på 9,5" nei.
AndersM Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 ja hadde vært supert om du kunne ta noen bilder av strekken gjerne av felgen forran også
Svensson Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Bakdekk. Bakdekk. Tullebilde 195 dekk mot 245 og 225 med masse strekk Framdekk
Sommerfelg Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 det der er ikke strekk:P da skal du få se mine 255bredde på 19' til neste trondheimstreff:P forrøvrig veldig pen bil du har! skal bestille m-tech rundtom på min snart jeg også.. Monterte du fangerne selv?
AndersM Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 ble 215 på 8,5 og 235 på 9,5 på meg vil ikke subbe eller valse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå