Mauro Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Hvor bestilte du disse felgene ? Nettsted? De satt som ett skudd ihvertfall!
Svensson Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 takk takk ble bestilt fra modbargains i usa'en Har ikke montert fangerne selv da den er originalt m-texh 2 fra fabrikk ser ikek strekken så godt på disse bildene, men er litt. håper på sommersko ved neste treff jeg og, men tviler på at værgudene tillater det....
Mauro Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Sjekket ut siden du bestilte fra. Regnet om i Norge kroner. Da ble det 4542,72 NOK. Er det pr felg eller?
Svensson Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 det er nok for alle 4, men det er uten frakt og toll osv:) kommer fort opp i 10 lapper for å si det sånn
caaatooo Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt denne Aruqay(?) leppa?
Svensson Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Hei. Har gjort et par ting med bilen siden sist. Har bestilt ny frontleppe, men den kommer ikke på en stund. Samt speil skal kjøpes inn til høsten når student pengene kommer inn på konto. Her er i hvert fall en liste over hva som er blitt gjort: - Lakkert bremsene gule. - Satt på senkeskåler foran, dette senka den ca 1 cm ekstra. - Ny bakre potte hos Svendsen eksos. - Sota rutene rundt om, 43%. - Montert inn xenon i grøftelysene. - tatt bort skiltholderen bak. - Chippa den til ca 185 hk, samt åpent luftfilter som forhåpentligvis har gitt meg 190 hk i motoren. Her er noen bilder jeg knipsa i kveld her i Trondheim. Er ikke noe til fotograf, så ikke skyt meg hvis bildene ikke er av topp kvalitet
ChrZZ Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt denne Aruqay(?) leppa? Denne her som er på min f.eks.? hehe Min er i carbon. Vanskelig å spore frem til. http://www.euro-spec.net/ selger bl.a. Regn med 4-6000,- før du har den hjemme på døren din. Denne er da uoriginal Arquay-leppe. Original kommer fra Japan og lander på 7-9000,- før frakt.. Naise bilder, Svensson!
Svensson Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Takk takk..Gleder meg til bilen min blir like lav foran som din:) mangler kun det og speilene
Svensson Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Da har jeg endelig blitt ferdig med bilen på utsida Siden sist oppdatering har jeg fått på nye speil og frontleppe, frontleppa ble montert i dag. Er litt teip på enda, men lar den være på slik at limet får være i fred for vannet Hva syns dere? Er ikke de beste bildene man får med telefon, men skal få Chrzz til å ta noen skikkelige om ikke så lenge
///NJD Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Meget flott bil Det er vel de samme felgene som chrzz sin gammle 316? Hvor mye kosta felgene og hvordan kom frakta og slikt på?
Svensson Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Akkurat de samme felgene ja, men var nok Chrzz som kjøpte de samme som jeg hadde Kom seg på rundt 10 lapper med frakt og hele pakka
tmice Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Vart mycket pent det der ja... de felgene blir ALDRI feil på E46!
Svensson Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Takk takk Du som kjøte Chrzz sin E46, siden du har bilde av den i avataren ?
Ostnes Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Har du denne bilen enda? Er nokså sikker på at jeg møtte den i Brusdalen i retning mot Ålesund i forrige uke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå