Gå til innhold

Ny bil, nytt prosjekt 320d (Ferdig bil . side.5)

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk takk :) ble bestilt fra modbargains i usa'en :) Har ikke montert fangerne selv da den er originalt m-texh 2 fra fabrikk :) ser ikek strekken så godt på disse bildene, men er litt. håper på sommersko ved neste treff jeg og, men tviler på at værgudene tillater det....

• 4 months later...
Skrevet

Hei. Har gjort et par ting med bilen siden sist. Har bestilt ny frontleppe, men den kommer ikke på en stund. Samt speil skal kjøpes inn til høsten når student pengene kommer inn på konto. Her er i hvert fall en liste over hva som er blitt gjort:

- Lakkert bremsene gule.

- Satt på senkeskåler foran, dette senka den ca 1 cm ekstra.

- Ny bakre potte hos Svendsen eksos.

- Sota rutene rundt om, 43%.

- Montert inn xenon i grøftelysene.

- tatt bort skiltholderen bak.

- Chippa den til ca 185 hk, samt åpent luftfilter som forhåpentligvis har gitt meg 190 hk i motoren.

Her er noen bilder jeg knipsa i kveld her i Trondheim. Er ikke noe til fotograf, så ikke skyt meg hvis bildene ikke er av topp kvalitet :)

xoc6cx4t8anwjhkk7xp6_thumb.jpg

nfrhdgf42vpfpd9sq18u_thumb.jpg

bbnld16lkaq8r6vznvzi_thumb.jpg

pbjuxcvz1jn1durfkjyn_thumb.jpg

Skrevet
246112.jpg

Noen som vet hvor man får kjøpt denne Aruqay(?) leppa? :)

o3131ydfxeycr78fzlee.jpg

Denne her som er på min f.eks.? hehe :D Min er i carbon. Vanskelig å spore frem til.

http://www.euro-spec.net/ selger bl.a.

Regn med 4-6000,- før du har den hjemme på døren din. Denne er da uoriginal Arquay-leppe. Original kommer fra Japan og lander på 7-9000,- før frakt..

Naise bilder, Svensson! :)

• 2 months later...
Skrevet

Da har jeg endelig blitt ferdig med bilen på utsida :) Siden sist oppdatering har jeg fått på nye speil og frontleppe, frontleppa ble montert i dag. Er litt teip på enda, men lar den være på slik at limet får være i fred for vannet :)

Hva syns dere? Er ikke de beste bildene man får med telefon, men skal få Chrzz til å ta noen skikkelige om ikke så lenge :)

n8045ulrs9xisjj9x03e.jpg

1y3f2n6ty1e8vmysl953.jpg

c15zcjhpczzqujv8qmxh.jpg

pwc85b3596zgbm59df6z.jpg

• 1 year later...
Skrevet

Har du denne bilen enda? Er nokså sikker på at jeg møtte den i Brusdalen i retning mot Ålesund i forrige uke.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...