Tsbusa Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Hei, Har en 2 liter e30, som er turbo mata. Er orginal innmat osv. Og isteden for å sette nedi en 2,5 å bygge på, tenkte jeg å bytte innmat i 2 literen og så godkjenne den med turbo osv. (Bremser osv skal også byttest, men dette under et annet tema). Regnet med 250-300hk. (250hk på papiret holder). HVOR får jeg kjøpt nye stempler? (Hvis de må byttest, og det ikke holder med neddreiing av de orginale). Hvor får jeg kjøpt nye råder og rådelager/bærelager osv? Tenkte hovedsaklig å bytte nok innmat til at jeg kan begynne å ladde litt mere enn de 0,5 jeg lader nå. Noen som vet om hvem som selger slikt til en grei penge? Hvis noen kan skaffe en "pakke" på dette, send meg en mail: stenvangen@raanecrewet.com
TSL Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 du kan bruke 323 stempler. da får du supert komp for turbo.
shibby Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 TSL: hva får du i komp med 323-stempler? er de holdbare?
TSL Skrevet November 1, 2007 Skrevet November 1, 2007 er ikke sikker på kompet. men jeg ladetr 1,2 med disse stemplene uten pianotråd.arp osv. ja det virker som disse er holdbare. men det finnes 2 typer. en flat og en med en liten topp i midten.
Tsbusa Skrevet November 1, 2007 Forfatter Skrevet November 1, 2007 er ikke sikker på kompet. men jeg ladetr 1,2 med disse stemplene uten pianotråd.arp osv.ja det virker som disse er holdbare. men det finnes 2 typer. en flat og en med en liten topp i midten. Hva annet har du gjort med motoren da? Holder det ikke å dreie ned org. stemplene da? Eller er 323 stemplene av en annen legering?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå