Alchamy Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Hei! Sorry om det er repost husker ikke hvilket forum jeg sa dette i! Men! Jeg har noen lys. Dvs ALLE lys i dash. pluss det i nødblink knappen... Vet alle pærene virker for de lyser i ett halvt sekund i det jeg skrur på park/kjørelys. Så slukner de igjen.Bare ett blink om dere skjønner. Er ikke noe relè som er slukna for har testa og bytte alle... Har også prøvd og bytte lysdimmeren! Og bryter. Kan det være dårlig kontakt noe sted? I såfall hvor? Håper på svar da jeg er ganske desperat i jakten! Alle forslag hjelper! Moderator edit: Forandret på tema.
2mMy Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 hørtes ut som en automatsikring som slår seg av? :s
Ballder Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Tipper den dimme bryteren til instrumentbelysning kan være kaputt jeg. Bare en tanke..
Alchamy Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Har prøvd og bytte den da. Kan den nye (Brukte) også være kaputt? Automatsikring ja. Hvor sitter de da?! Er foressten en 520i E34 88 mod. Sorry glemte meg bort i farta.
Ballder Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Har prøvd og bytte den da. Kan den nye (Brukte) også være kaputt? Nja... Stiller meg forundrende til det. Får ikke koblet utenom bryteren for og sjekke da?
Alchamy Skrevet Oktober 9, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2007 Kan prøve og koble utenom. Bare jeg kan få en liten forklaring på hvordan man gjør det uten og kverke noe...
Azeton Skrevet Oktober 9, 2007 Skrevet Oktober 9, 2007 Kan prøve og koble utenom. Bare jeg kan få en liten forklaring på hvordan man gjør det uten og kverke noe... Jeg klarte og kortslutte den dimmebryteren for lysene innvendig. og ta fungerte ingenting! hvilken bil har du foresten?
Alchamy Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2007 520i E34 88 mod. Men har prøvd og bytte den bryteren da... Hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå