Espen^^ Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 bmw en fikk seg en smell i ein fortauskant for noen dager siden. traff fortauskanten med hjulet først på førersiden og så det på passasjersiden. hadde full sving mot høyre. Nå står høyrehjulet mer ut til siden når rattet står rett. og når eg kjøre rett fram så må eg holde rattet litt til høyre. Ka som kan ha røket? har ikkje hatt tid til og sjå under den sjøl enda. men en kompis fant ingenting skeivt. Forslag?
en325ic Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 skal ikke store smellen til før hjul geomentrien er offsett.. få biln på verksted kontrolert om d er slakk eller jør dette sjøl så får du tatt 4 hjulskontroll på biln
Espen^^ Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 ja eg må nok ha hjulstilling kontroll på den.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 en kompis av meg kjørte en Honda akkord i ca. 20-30 km/h rett i en fortauskant, vinterføre og dagen derpå, enkelt og greit. men da ble hele driten rammeskjeiv å bilen ble kondemnet. så vi får bare krysse fingra for at ikke det samme har skjedd med deg. heldigvis er ikke BMW en japse.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Nei, tåler en trøkk disse. Innfestning til bla casterstag er slik at de gir seg, men det ser man.
Espen^^ Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 fått bestilt hjulstilling kontroll på onsdag håpe på
G-A Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 Kan det være dyrt å skrifte/reparere forstillinga? Så det lå en på finn med skade på venstre forstilling, kan det være ille..? Beklager litt OT. Håper det går bra på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå