H@kon Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Som tema - ønsker meg primært Vaderstoler i sort skinn til E36 coupe, alternativt sportsstoler av annen type (Recaro/MOMO) hvor en sitter spikret v. banekjøring.
Tommy Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 Hvis du vil sitte spikret ved banekjøring, så skal du styre unna vaderstolene.
fosland Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Hvis du vil sitte spikret ved banekjøring, så skal du styre unna vaderstolene. Helt enig! bedre med noen stoler fra MOMO e.l da.
bmwmartin Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 er eni,du sitter ikkje slik i vader stoler... har selv vader innteriør i min bil og det kan ikkje sammenlignes med racing stoler... di er laget for sportsli udsene og er dode og sitte i,men er nok ikkje beregnet for banekjøring,vist du skal sitte støt og godt...
H@kon Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Hvis du vil sitte spikret ved banekjøring, så skal du styre unna vaderstolene. hei, ja - er klar over at Vaderne neppe er de beste til banekjøring. Har et par MOMO i iXen og de er knall, men litt slitsomme på langkjøring Trenger noen i 328en som er både komfortable og godt grep i, - 2 ting på en gang
shv Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Spørs vel omfanget på personen som skal sitte i setene også. Jeg for min del tror jeg hadde sittet ganske bra i Vaderseter, og knapt kommet meg ned i trange racingstoler!
-Anders- Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Du sitter bedre i alcantara enn skinn når det gjelder M3 stoler. Men skinn ser jo bedre ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå