TOO FAST Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 ønsker å kjøpe et komplett lednings system til e30 alt utenom hjernen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftbimmer Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 jeg har motor ledningsnett til en 323.. uten følere på kassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 trenger hele det som å sitter i bilen komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Tror jeg har liggende et komplett til 325i. Skal sjekke det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 høres bra ut da jeg skal ha i en is motor i bilen . men det har sittet en 318 forgassermotor i den før så passer ikke det gammle .noen sier det kan bygges om men tror det kan være like greit å skifte hele.er vel mere jobb men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå