///Martin Skrevet Oktober 10, 2007 Skrevet Oktober 10, 2007 PS3`n må være i god stand!...Som topicen sier... Har litt dekk og felger liggende, pluss en del bilstereo og en PSP Og penger da ikke minst!
Toro Skrevet Oktober 16, 2007 Skrevet Oktober 16, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... hlight=ps3
///Martin Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Bump! har en god del deler til E30,E36 osv liggende under BMW - deler selges! Sjekk de ut!
Endre87 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Bump! har en god del deler til E30,E36 osv liggende under BMW - deler selges! Sjekk de ut! Har du noen fine E30 felger da? Har en PS3 med 5 spill 2 kontrollere og 1 bluray film til salgs, med kvitering og alt som fulgte med konsollen.
badsha Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 har en splitter ny PS3 40 gb, som jeg fikk i julegave, men spiller egentlig ikke og har ikke bruk for den da lillebror har dem, trenger E36 deler jeg, har du felger eller event stylings ting??? E36 sedan
///Martin Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Bump! har en god del deler til E30,E36 osv liggende under BMW - deler selges! Sjekk de ut! Har du noen fine E30 felger da? Har en PS3 med 5 spill 2 kontrollere og 1 bluray film til salgs, med kvitering og alt som fulgte med konsollen. Jeg begynner å bli ganske "tom" for ting i kjelleren nå. Det jeg har igjen til E30 er en M3 spoiler, KAMEI spoiler, ZENDER sideskjørt, lyktelister og angeleyes.
///Martin Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 har en splitter ny PS3 40 gb, som jeg fikk i julegave, men spiller egentlig ikke og har ikke bruk for den da lillebror har dem, trenger E36 deler jeg, har du felger eller event stylings ting??? E36 sedan E36 deler har jeg sykt lite igjen av. Kun den KAMEI-spoileren og en subkasse med to 10" Orion subber. MEN kan ikke dere begge sende meg et tilbud på hvor mye dere vil ha i cash for dem da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå