Gå til innhold

Navigasjons dvd

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffa meg ny bil, men det er bare en tysk dvd som står i. Så er det noen som vet hvor en får kjøpt navi dvd for en billig penge over Skandinavia, eller hvor en kan laste det ned? Eller kanskje noen har brent og har lyst på litt penger for å brenne en til og sende til meg.

Har 2003 mod, og er derfor ganske sikker på at jeg har mk4. Har lasta ned oppdatering til navin og,men er litt redd for å prøve den. versjon 4/ 1/ 40 når en går på SET. noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp skaffa meg ny bil, men det er bare en tysk dvd som står i. Så er det noen som vet hvor en får kjøpt navi dvd for en billig penge over Skandinavia, eller hvor en kan laste det ned? Eller kanskje noen har brent og har lyst på litt penger for å brenne en til og sende til meg.

Har 2003 mod, og er derfor ganske sikker på at jeg har mk4. Har lasta ned oppdatering til navin og,men er litt redd for å prøve den. versjon 4/ 1/ 40 når en går på SET. noen som har tips?

Tips:

www.ebay.de

Ellers så holdt vel Ellingsen på med noe brenning, men vet ikke hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være High versjonen.

Siste er 2007.2 Europe High. Ligger rundtomkring, hvis man leter litt.

Edit: Her er linken til 2007.1 ihvertfall. Den virker 100%. 2007.2 skal også ligge ute, men finner den ikke i farta.

http://isohunt.com/download/25837715/bmw+high

Når det gjelder softwareoppdatering, henter du ned v30 her:

http://www.megaupload.com/?d=RKMA1GYF

Den er helt trygg, og du vil få 4-1/91 med 3D visning i navigasjonen din. Det har du vel ikke med 4-1/40 tror jeg, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...