ehrnst Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Hei. Akkurat kjøpt en 318TDS med 250k på tellern. Noen som har en oljeanbefaling? castrol ser jeg mener Edge formula er riktig, men andre har kanskje andre erfaringer. Oljen på bilen var ganske svart og tjukk når jeg skulle etterfylle så det er sikkert greit med et skift
erl1d Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 lurer på det samme jeg også. Har lite erfaring med dieselbiler så hvis noen har noen tips hadde det vært topp
Berre83 Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Har ikke diesel bil selv, men jeg ringte rett og slett bare til bmw og spurte hva de anbefalte til min bil. til is'en anbefalte de castrol tws motorsport 10w 60
joncarlos Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 Eg har brukt valvoline max life på min 318tds. Det var den eg fekk anbefalt:)
erl1d Skrevet November 14, 2007 Skrevet November 14, 2007 gammel tråd,men...fikk ikke noe særlig svar egentlig. skal skifte olje på min snart og hadde vært greit med noen tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå