Delousion Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Har en 523i som jeg har lyst til å "piffe opp" litt til våren, så finns det noen som setter i slike kit i Møre og/eller Trøndelag? Og forresten.. Er sperre til E39 så vanskelig å få tak i som det har blitt fortalt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 snakk med a-dekk as her inne.. han har turbokitt til de fleste bmw`er sperre til 39 er vanskelig å få tak i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin. Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ville ha snakket med a-dekk som Robert85 sier. Ikke handlet noe av han enda, men hatt litt kontakt med han via mail/tlf og virker som en hyggelig kar som vet hva han driver på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Jess, takker så mye for svar! Skal ta å høre me A-dekk karene etterhvert Synd d med sperra altså, det må jeg bare få sagt.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 A dekk her inne vill nok kunne hjelpe deg med turbo jah:) Møtte han på bimmers treff i drammen på søndag,der hadde han en E36 320i med turbo som han hadde 260hk i Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Høres meget bra ut du =) Håper det blir saker til vårs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå