Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjulopphenget bak tåler ikke så mye mer krefter. Litt avhengig av årsmodell 328 du har men mange orginale har hatt trøbbel med vibrasjonslyder under gasspådrag.

Søk på ''subframe disaster'' på nettet og du vil se hva jeg mener. Har du denne ulyden på 328'en din så blir reperasjonen mest trolig dekket av bmw norge, og etter det vil den tåle mye mer :wink:

Skrevet

Min gamle 328 hadde montert kompressor fra ESS, og ytet ca 300 hk. Det er ingen problemer for den motoren, og girkassen er "skuddsikker". Det som bør sjekkes er problemet som noen modeller har hatt ang bakstillingen. Som nevnt så kan du søke på; subframe disaster.

Skrevet

Søkte litt på det med bakstillinga, men har ikke hatt tid til å lese alt enda. Er det noen spesielle modeller (årganger) det er snakk om eller er de generelt alle e46. ville jo tro de ville ha forbedret dette på senere modeller om de oppdaget det på tidligere modeller?

min er da en 2000 mod. produsert i 1999. Det var først i 2000 at kombinasjone coupe og 2,8 kom ut, men e46 begynnte de jo å produsere i 98?

jeg for min del lurer på en kompressor og vil havne på +- 300 gamp. Vil vel ikke by på større problemer det? kun det med bakstillingen da kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...