krist_olsen Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 dette skjedde etter motore skifte, trur det er noen følere som er bytten om mene klarer ikke helt og finne utt hvilke. noen som har peiling på dette? vist eg kobler ut lmm går den på 500-1500:S
krist_olsen Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 kan vere men det er så merkeligt att tomgangen går så mye opp og ner, har prøvd og funne ledningar der han kan suga falsk luft mene har ikkje funne noen
krist_olsen Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 ingen som vett hvilke ledninger som eg kan ha satt på feil som gjør att tomgangen blir sånn?
vetu03 Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 lamdasonda kanskje? dette var problemet på min hvertfall. Byttet den og alt ble bra!!!
krist_olsen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 det kan ikkje vera nåken følerar for eg bruke dei samma som før eg skifta motor, det må vere ledningar som er kobla feil, har prøvd og bytta om og mene finner liksom ikkje utt ka for noen det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå