Eirikhand Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 har snakket med biltilsynet for å hørre kos det var å få godkjent dette, fikk til svar av bt: at det ikkje var nåke problem å godkjenne dette vist eg fekk papir fra bmw, så snakket eg med bmw men dei har sluttet å gi ut papir på ombygging. men er det nåken e30 som er godkjent med e36 motor? nåken som har papir på dette??
Ad|oS Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Kan jo prøve her
Eirikhand Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 takker for svar skal kikke igjennom den tråden
Eirikhand Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2007 ingen som har fått godkjent dette??
MGR Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 lurer litt på det samme. og skal sende mail til bt, og spørsmål om ombygging, om tilatelse og div.. noen som vet hva som bør stå? som kan hjelpe meg litt? og hva som kreves blir bygd om, når man setter i m50b25 i e30.. funker det med org 325 understell, bremser og div?
Rogern Skrevet Oktober 17, 2007 Skrevet Oktober 17, 2007 dette burde gå smertefritt uten bytting av drivverk/bremser for denne ombyggingen ligger jo innenfor 15% effektøkningsregelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå