Bimmerhansen Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei kjøpte meg e36 318 is coupe i dag. Bilen er i knallform og ser meget bra ut, men en liten bagatell plager meg, airbaglampa lyser.. Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 På bilen min lyser den også. 320d 1999 der er det en føler i passasjersetet som er gåen - dermed lyser lampa. Denne føleren er der for at airbagen på passasjersiden ikke skal løses ut hvis det ikke sitter noen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 e36 er nok ikke så avansert at den har føler i setet, men sjekk sikring før du sjekker følere og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 Jepp lampa mi lyser oxo,skulle seff skrud av strømmen før jeg bytta forseter i bilen. Men men.. Det er en liten sak for BMW å slukke den lampen,koster ca 400,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 På min bil får man ikke slukket lampa hvis problemet ikke blir løst. Spurte om dette da jeg tok diagnosen. Det vil si første gangen jeg var der fikk han slukket lampen, så ble den utløst igjen, og etter det fikk vi ikke slukket lampen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 e36 er nok ikke så avansert at den har føler i setet, men sjekk sikring før du sjekker følere og diverse. jo, så avansert er den, hvertfall faceliftmodellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 få tatt diagnoese! kan være får høy motstand en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 e36 er nok ikke så avansert at den har føler i setet, men sjekk sikring før du sjekker følere og diverse. jo, så avansert er den, hvertfall faceliftmodellene. ja der kan man se.. denna tekknologin nå tel dakks jeg har facelift front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 nei, blir nok å få tatt diagnose.. er greit å vite hva det er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 13, 2007 Share Skrevet Oktober 13, 2007 På min var det i allfall ein ledning som har løsna / blitt slitt av under ein av framseta...finn det nok ut med ein diagnose... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2007 da blir det diagnose.. takk for hjelpen kærer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå