Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært og handlet meg ny speedometerboks til E34-en min. Nå lurer jeg på om den kan byttes uten videre. Blir KM-standen riktig? Regner nesten med at den henter denne infoen fra hjernen?

Skrevet

WTF.... Hvordan skrur man da evt KM? Det hadde jo vært hyggelig med lavere KM (bilen har 275k på baken), men jeg ønsker meg jo selvsagt et tall som faktisk stemmer. Ikke minst når jeg en gang skal selge bilen.

Skrevet

Er en codeplug bak på instrumentet. Om man får den "prikken" som idikerer at km er tuklet med hvis man bytter denne vet jeg ikke.

Må også spørre om du sjekket ditt gamle instrument før du kjøpte nytt? Er 2-3-4 forskjellige instrument til e34, og alle passer ikke overens.

Skrevet

Må også spørre om du sjekket ditt gamle instrument før du kjøpte nytt? Er 2-3-4 forskjellige instrument til e34, og alle passer ikke overens.

Hoho! Nei, det skal jeg love deg at jeg ikke har sjekket :D

Så det er 66-75% sjangse for at jeg er fucked?

Noen måte å finne ut av dette FØR jeg røsker løs hele dashen?

Skrevet

Hvis to små stjerneskruer og vippe ut instrumentpanelet er "røske løs hele dashbordet" i din verden, så skulle jeg likt å vite hva et bremsebytte tilsvarer. 8)

Det tar deg et halvt minutt å sjekke hvordan panelet ditt er bak. Antall connectorer, farger på disse, og analog/digital kmstand må du ha kontroll på..

Skrevet
Hvis to små stjerneskruer og vippe ut instrumentpanelet er "røske løs hele dashbordet" i din verden, så skulle jeg likt å vite hva et bremsebytte tilsvarer. 8)

Det tar deg et halvt minutt å sjekke hvordan panelet ditt er bak. Antall connectorer, farger på disse, og analog/digital kmstand må du ha kontroll på..

He-he...

Tenker det samme hver gang jeg ser slike kommentarer jeg også....

Skrevet

Hehehe... såpass ja :-P

Når jeg tenker meg om, så var det så enkelt på E28-en også.

Når jeg bytter bremser så fjerner jeg hele karosseriet og plukker fra hverandre hele understellet. :-s

Men... Analog/digital KM-stand? Er det plutselig to ting å forhode seg til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...