Stephan.s Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 Det "nye" speedoet kommer fra en 89 E34 535. Det jeg har er jo en 91 E34 520. Fucked? Vil tippe det, men beste muligheten er å sjekke det du har i din egen først. Sjekke om de ser tilnærmet like ut bak, og har like mange plugger.
Hitokiri Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Ja... nå fant jeg ut at det er fire plugger bakpå det jeg kjøpe. Altså to små ekstra plugger. Jeg vet ikke om det har noe for seg å i det hele tatt prøve å plugge til de to som passer...? På tide å begynne å tenke før man handler... Hva får jeg for et speedo?
Gunnar Skrevet Oktober 13, 2007 Skrevet Oktober 13, 2007 De gamle speedoene fra 520/525i har analog kmteller ja, mens du har sikkert digitalt display. I tillegg til kontaktene/kmteller kan du sjekke at fargen på kodebrikka er korrekt. Det enkleste er jo kort sagt å finne ut hva delenummeret på det du har er, og kjøpe et helt likt. Du kan jo alltids prøve med det du har, men litt av greia er at jeg mener 518/520i ikke har innebygd check control og slike ting, og du har kanskje heller ikke stor BC (kjørecomputer)? Det er et skille til de større modellene på hvordan ting fungerer. Det samme gjelder BC, du må ha en fra en 518/520i dersom du har en 518/520i fra før. Den ene av de ekstra kontaktene går helt sikkert til BCen.
Hitokiri Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 Ja.. På mitt speedometer er det to plugger - en gul og en blå. På det jeg kjøpte er det to små til. Velvel. Får håpe noen der ute trenger et speedometer. EDIT: Ja, da er det bare å gi bud. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=605660#605660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå