Nordmannen Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 hei... jeg har lyst og prøve og godkjenne min bmw med turbo... så lurer på hva som må til... Bremser er joh viktige.. noe forslag om hva slags bremser jeg kan burke... som ikke krever for mye ombygging som det går ann å godkjenne bilen med??? andre ting jeg må tenke på? bremsepapirer osv? hååper på å få noe hjelp her inne.. takker for alle nyttige tips og triks:P
opt Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 hvis du søker litt i prosjektene her inne finner du masse info der. du bør starte med å snakke med BT hvis du skal ha det godkjent.
Nordmannen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 jepp... noen forslag på hva slags bremser jeg kan bruke?
Nordmannen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 det va ei heilt geniale sia.. men e dar me TUV godkjenning på bremmsene?? det e vell viktigt for at di ska bli godtkjennte?
TSL Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 les litt på sia. de har godkjent biler med disse bremsene på tuv og div store motorer. men tror ikke det er noe tuv papirer på selve bremsene.
Nordmannen Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 ok såg det. men er ikke så god i tysk... men hadde bt godkjennt bilen min med slike bremser dah? ikke meningen og virke dum... men prøver og finne utav litt hva jeg kan kjøpe osv.. jeg vett dar er masse bra bremser enn kan kjøpe men som ikke blir godkjente.. som wilwood bremse kittet på koed osv osv???
Rogern Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 m3 e36 calliptre/skiver/nav og spindel e36 fjærbein e36 m3 3.2 bærearm e30m3 eksentriske bærearmsforinger dette oppsettet burde holde. blir jo noen kroner men kan jo kjøpe d meste brukt
Nordmannen Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2007 joh. men eg har et problem da... eg må mbruke 4bolt.... kan ikke sjifte om til 5bolt.. for jeg har akkuratt skaffet meg felger til 4x100. kosta meg 30.000
Nordmannen Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 bump----- oen som har noen forslag eller tips????
Kjetta Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Du kan sjekke www.pure-pf.com mener at de har ett bremsekitt..
Nordmannen Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2007 noen som enn meil eller hvordan jeg skal kontakte biltilsynet på?
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 mulig å få se de felgene til 30 k..? er på utkikk etter kule felger til kjerringa sin bil, men sliter med å finne noe jeg liker..
JoCCe Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 Kan jo bare dra til biltilsynet å snakke med de, det er det enkleste, om du ikke vil vil bli satt videre å videre i telefon, å ikke få no skikkeli svar Kunne jo hørt med Tarjei på SS performance ang godkjenning av bimmer med turbo, han VET det, å er behjelpelig med TUV godkjenning. Joachim
kimeide Skrevet Oktober 14, 2007 Skrevet Oktober 14, 2007 snakket med tarjei her i uken. og de sliter noe jævli å få ting godkjent selv for tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå