ThErEx Posted October 12, 2007 Posted October 12, 2007 Jeg trenger frontfanger, hels m-tech. Også trenger jeg sideskjørt i m-tech eller bare di dekselene på sideskjørta. Trenger også 4 stk stålfelger til den grunnet at den skal flyttes en del under oppusinga i vinter. Trenger også en del interiør deler og motor deler hvis du har noe til M535i
bmwmaxi Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 Stålfelger med dekk kan du få av meg, hvis du tar dem av bil.
Mr-x Posted October 14, 2007 Posted October 14, 2007 Jeg trenger frontfanger, hels m-tech. Også trenger jeg sideskjørt i m-tech eller bare di dekselene på sideskjørta. Trenger også 4 stk stålfelger til den grunnet at den skal flyttes en del under oppusinga i vinter. Trenger også en del interiør deler og motor deler hvis du har noe til M535i Har en 87 m535 delebil stående med div deler på, for mye å skrive alt. send en pm om det du trenger
ThErEx Posted October 17, 2007 Author Posted October 17, 2007 Ingen som har deler til E28?? venligst send PM =)
Recommended Posts